مشاوره بازاریابی و فروش

مشاوره بازاریابی و فروش با آخرین استراتژی های فروش آشنا می باشد. شما میتوانید با استفاده از روش های نوین بازاریابی به کسب و کار خود رونق دهید. با توجه به رونق کسب و کار در زمینه های مختلف و افزایش تولید بسیاری از محصولات و خدمات تنها راه ممکن برای موفقیت در این رقابت سنگین آشنایی کامل با استراتژی های جدید بازاریابی میباشد.

علایق مصرف کنندگان دائما در حال تغییر است. به همین دلیل روش های بازاریابی نیز مدام تغییر می کند . شما اگر از روش های جدید برای کسب و کار خود استفاده نکنید. روش های قدیمی نمی تواند پاسخگوی فروش باشد.

مشاوره بازاریابی و فروش

مشاوره بازاریابی و فروش حرفه ای

مشاور فروش و بازاریابی چه می کند؟

مشاور فروش و بازاریابی تاکتیک های بازاریابی فعلی را ارزیابی کنید، نیازهای کسب و کار را شناسایی میکند و به توسعه اهداف تجاری کمک کنید.
تحقیق در مورد رضایت مشتری و معیارهایی مانند تعامل با رسانه های اجتماعی، ترافیک و دنبال کردن نرخ تبدیل سرنخ به فروش.
مشاور فروش و بازاریابی کسب و کارها را با فناوری ها و سیستم های مفید فروش و بازاریابی آشنا میکند.
برای گسترش تبلیغات و افزایش فروش، یک طرح بازاریابی جدید و جامع برای محصولات و/یا خدمات کسب و کار ایجاد میکند.

مشاوره بازاریابی و فروش حرفه ای اثربخشی نیروی فروش

بهبود و تسریع عملکرد فروش با تعیین فرآیندهای مناسب و توانمندسازی برای به حداکثر رساندن اثربخشی تیم تجاری. برای تحقق دستاوردهای فروش، فرآیندهای فروش و بازاریابی باید با استراتژی مشتری و مدل رفتن به بازار در طول چرخه فروش هماهنگ شوند. توانمندسازهای فروش، مانند طرح پاداش برای تیم، شاخص های کلیدی عملکرد، سیستم ها و ابزارها، و برنامه های آموزشی نیز باید ایجاد شوند تا اطمینان حاصل شود که تیم فروش بهترین پشتیبانی را دارد. ما به تیم‌های مدیریتی برای ایجاد زیرساخت مناسب برای ریشه‌کن کردن هدررفت‌های بهره‌وری فروش، همسو کردن انگیزه‌ها و در نهایت افزایش فروش، مشاوره و پشتیبانی می‌کنیم.

مشاوره فروش و بازاریابی

نتیجه گیری

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بازاریابی و فروش و یا دریافت مشاوره بازاریابی و فروش با ما در تماس باشید، دکتر میر مهیار میر صالح پور به صورت آنلاین ، تلفنی و حضوری خدمات مشاوره را به شما ارائه میدهد.
شما میتوانید پاسخ تمامی سوالات خود را در کمترین زمان ممکن به صورت رایگان دریافت کنید. آگاهی کامل درباره کسب و کار شما نقش بزرگی در رونق بازار شما خواهد داشت. 

  • یکی از وظایف مشاور بازاریابی و فروش بررسی روند بازار و بررسی عملکرد شرکت های رقیب.
  • ماموریت، ارزشها، چشم انداز و پیام اصلی یک شرکت را تعیین میکند.
  • دیگر وظایف یک مشاور بازاریابی و فروش تحقیق در مورد رضایت مشتری و معیارهایی مانند تعامل با رسانه های اجتماعی، ترافیک مشتری و نسبت تبدیل سرنخ به فروش را دنبال میکند.