مارکتینگ هوشمندانه چیست و چگونه به رشد کسب و کارها کمک می کند ؟ + پادکست

مارکتینگ هوشمندانه چیست و چگونه به رشد کسب و کارها کمک می کند ؟ + پادکست

sobhan

با سلام خدمت شما دوست عزیز ، در این پادکست از مجموعه پادکست آموزش بازاریابی و فروش ، با مقاله و پادکست مارکتینگ هوشمندانه چیست و چگونه به رشد کسب و کارها کمک می کند؟ در خدمت شما هستم.

[lwptoc]

پادکست مارکتینگ هوشمندانه

یکی از دغدغه های اصلی تولیدکنندگان در ابتدای کسب و کار

یکی از دغدغه ها و مشکلات بزرگی که اکثر تولیدکنندگان در ابتدای کسب و کارشان دارند این است که به دلیل کمبود سرمایه قادر به معرفی محصولات خود و همچنین تبلیغ کسب و کارشان نیستند تا با این کار موجب افزایش آگاهی نسبت به محصولات و خدماتشان گردند.

مارکتینگ هوشمندانه تعریف این موضوع را تغییر داده است.

تعریف مارکتینگ هوشمندانه

مارکتینگ هوشمندانه یعنی استراژی های به کارگیری از ایده های خلاقانه با هزینه پایین جهت جلب نظر مشتریان.

قرار نیست که با کمبود سرمایه از تجربه علم و اگاهی خودمان استفاده نکنیم.

یکی از مهمترین مزایای مطالعه ، دانش و آگاهی این است که باعث می شود که خلاقیت ما در حوزه کاریمان بیشتر شده و ایده های خلاقاه بهتری میتوانیم بسازیم.

مثالی از شرکت Red Bull در بحث مارکتینگ هوشمندانه

شرکت red bull وقتی وارد بازار نوشیدنی های انرژی زا شد با تحقیقاتی که کرد متوجه شد که ضریب شکست این بازار 90درصد بود و ضمنا محصولات red bull در بین مشتریان با ذائقه آنها جور نبود به همین دلیل با استراتژی مارکینگ هوشمندانه به موفقیت رسید.

گروه مدیریت این شرکت بعد از جلسات طولانی به این نتیجه رسیدند که قوطی های خالی این نوشابه را در سطل زباله مناطق هدفشان به صورت انبوه ریختند تا به مشتریان نشان دهند تا این نوشابه متقاضی زیادی دارد و این خلاقیت جایگزین تبلیغات آنها شد و باعث رشد آنها گردید.

مطالعه ، درست دیدن و درست شنیدن باعث خلاقیت می شود.

امیدوارم که از پادکست مارکتینگ هوشمندانه چیست و چگونه به رشد کسب و کارها کمک می کند ؟ رضایت کامل داشته باشید.

برای موفقیت در هر کسب و کاری نیاز به یک مشاور کسب و کار خبره و با تجربه است ، پس برای مشاوره با دکتر میرمهیار میرصالح پور ، مشاور کسب و کارهای کوچک ، خرد و خانگی همین حالا اقدام کنید.

بنر مشاوره سایت دکتر میرمهیار میرصالح پور

 

مقالات مرتبط

دیدگاه

0 نظر تاکنون ارسال شده است