قسمت پانزدهم نکات طلایی بازاریابی و فروش – اهمیت و ارزش برندسازی در کسب و کار

هنرجو : 0

رایگان

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست گرامی ، در این قسمت از مجموعه کیا اینو میونن که به نکات طلایی بازاریابی و فروش می پردازد می خواهیم به بحث اهمیت و ارزش برندسازی در کسب و کار بپردازیم.

وقتی بر روی شرکت های بزرگ و نحوه موفقیت آنها مطالعه می کنیم ، به این نتیجه می رسیم که تمام کسب و کارهای موفق برای اینکه به موفقیت پایدار و جایگاه ثابت و قدرتمندی برسند ، بر اساس اهمیت و ارزش برندسازی برنامه های خود را تدوین و اجرا کرده اند.

مهمترین نکات بحث اهمیت و ارزش برندسازی در کسب و کار

  1. آیا میدانید که ۱۰۰ شرکت برتر دنیا در فرآیند برندسازی و یونیفرم های کارکنانشان از رنگ آبی استفاده کرده اند!؟
  2. آیا میدانید ۳۳ درصد از خریداران, فرایند خرید خود را به علت لزوما ثبت نام در سایت, رها می نمایند!؟
  3. آیا میدانید ۹۹ درصد شرکت های آلمان را بنگاه های کوچک و متوسط تشکیل می دهند !؟
  4. آیا میدانید ۹۳ درصد از کاربران ، برای تصمیم گیری در مورد خرید خود از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند ، و ۹۰ درصد افراد هم به توصیه دوستان خود در خرید اعتماد میکنند. پس برای زنده ماندن در نبرد فروش اینترنتی حتما به فکر شبکه های اجتماعی باشید!؟
  5. آیا میدانید ۶ درصد از کاربران گوشی های هوشمند از دستگاه های خود برای تحقیق در محصولات استفاده می کنند!؟

امیدوارم که از این قسمت از مجموعه کیا اینو میدونن که در آن به بحث اهمیت و ارزش برندسازی در کسب و کار پرداخته شد ، رضایت کامل داشته باشید.

برای موفقیت در هر کسب و کاری نیاز به یک مشاور کسب و کار خبره و با تجربه است ، پس برای مشاوره با دکتر میرمهیار میرصالح پور ، مشاور کسب و کارهای کوچک ، خرد و خانگی همین حالا اقدام کنید.

بنر مشاوره سایت دکتر میرمهیار میرصالح پور

 

نقد و بررسی‌ها

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قسمت پانزدهم نکات طلایی بازاریابی و فروش – اهمیت و ارزش برندسازی در کسب و کار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر تاکنون ارسال شده است

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

هنرجو : 0