افیلیت مارکتینگ

افیلیت مارکتینگ

sobhan

آیا درباره ی مفهومی تحت عنوان افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش چیزی شنیده اید؟ افیلیت مارکتینگ فرآیندی است که در آن یک شخص یا شرکت برای بازاریابی محصولات شخص یا شرکت دیگر، پورسانت افیلیت مارکتینگ دریافت می کند.در این مقاله سعی داریم به این سوال که افیلیت مارکتینگ چیست و چگونه انجام می شود؟ به طور کامل پاسخ دهیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

در فرایند افیلیت مارکتینگ شرکت وابسته به سادگی محصولی را که از آن لذت می برد انتخاب می کند، سپس آن محصول را تبلیغ می کند و از هر فروشی که از این طریق انجام می شود، بخشی از سود یا اصطلاحا پورسانت همکاری در فروش را به دست می آورند. معمولا فروش از طریق لینک هایی که به سایت مورد نظر هدایت می شود صورت می گیرد.

افیلیت مارکتینگ راهی عالی برای افزایش فروش و ایجاد درآمد آنلاین و کسب پورسانت افیلیت مارکتینگ می باشد. نیاز جدیدی که به سمت بازاریابی به صورت آنلاین به وجود آمده نتیجه مثبتی را به همراه داشته است، که برای صاحبان برند و بازاریابان بسیار مفید بوده است. در ادامه با سایت دکتر میرمهیار میرصلاح پور همراه باشید.

افیلیت مارکتینگ چیست و چگونه انجام می شود؟

برای پاسخ به این سوال که افیلیت مارکتینگ چیست و چگونه انجام می شود؟ باید بگوییم از آنجایی که افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش به صورت آنلاین سعی دارد به شخصیت های درگیر در آن کمک کند که از این طریق سود ببرند و همچین نیازهای افراد را به بهترین شکل ممکن برآورده کنند. بدین صورت که صاحبان برند و فروشگاه ها سعی دارند فروش خود را به کمک افراد یا سایت هایی که مخاطبین و ترافیک بالایی دارند افزایش دهند. معمولا این سایت ها توانایی بالایی در بازاریابی محتوا دارند و مشتری های هدفمند را به سمت فروشندگان سوق می دهند.

مشارکت کنندگان در افیلیت مارکتینگ

  • فروشنده و سازندگان محصول
  • بازاریاب و تبلیغ کننده.
  • مصرف کننده.

فروشنده و سازندگان محصول:

فروشنده، می تواند یک کارآفرین انفرادی یا یک شرکت بزرگ، فروشنده، بازرگان، خالق محصول یا خرده‌فروشی باشد که محصولی برای بازار دارد و سعی در افزایش فروش محصولات خود دارد. این محصول می‌تواند یک شی فیزیکی، مانند کالاهای خانگی، یا خدماتی مانند آموزش اینستاگرام یا آموزش زبان باشد.

بازاریاب یا تبلیغ کننده:

بازاریاب می تواند یک فرد یا شرکتی باشد که محصول فروشنده را به شیوه ای جذاب برای مصرف کنندگان بالقوه تبلیغ می کند. به عبارت دیگر، بازاریاب، محصول را تبلیغ می کند تا مصرف کنندگان را متقاعد کند که برای آنها ارزشمند یا مفید است و آنها را متقاعد کند که محصول را خریداری کنند. اگر مصرف کننده در نهایت محصول را بخرد، بازاریاب بخشی از درآمد حاصل را دریافت می کند.

بازاریابان معمولاً مخاطبان خاصی دارند و عموماً به علایق آن مخاطبان پایبند هستند. این موضوع به آن ها کمک می کند تا مشتریانی را جذب کند که به احتمال زیاد به تبلیغات واکنش نشان می دهند.

افیلیت مارکتر محصولات یا خدمات را می تواند از طریق کانال هایی همچون، رسانه های اجتماعی، یک وبلاگ یا یک ویدیوی یوتیوب، برای مصرف کنندگان بازاریابی کند، و اگرآن محصولات یا خدمات برای مخاطب مفید و ارزشمند باشد او را دنبال می کند. اگر مشتری کالا را بخرد، افیلیت مارکتر بخشی از درآمد حاصل را دریافت می کند.

با این حال، به خاطر داشته باشید که مشتری باید آگاه باشد که شما، افیلیت مارکتر، از فروش محصولات یا خدمات کمیسیون دریافت می کنید. بنابراین به مصرف کننده اجازه می دهید تا تصمیم درستی بگیرد.

سلب مسئولیتی مانند «محصولی که قرار است در این ویدیو استفاده کنم توسط شرکت X به من داده شده است» به مخاطبان شما اطلاعاتی را که نیاز دارند می دهد و به آنها اجازه می دهد درباره خرید یا عدم خرید محصول تصمیمی آگاهانه بگیرند.

مصرف کننده:

البته، برای این که سیستم افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش کار کند، باید فروش وجود داشته باشد، و مصرف کننده یا مشتری کسی است که باعث تحقق آن می شود.

انواع افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش:

انواع افلیت مارکتینگ

اغلب مشخص نیست که آیا یک افیلیت مارکتر واقعاً از محصولی که آن را تبلیغ می‌کند استفاده کرده است یا صرفاً برای پورسانت همکاری در فروش آن را معرفی می کند. البته گاهی اوقات ممکن است این موضوع برای مشتری مهم نباشد.

اما در موارد دیگر، مانند خدمات رژیم غذایی یا محصولات مراقبت از پوست، مشتری ممکن است به یک افیلیت مارکتر اعتماد نکند، مگر اینکه بداند خودش محصول را آزمایش و تایید کرده است.

افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش که جز کسب و کارهای جدید در دنیا محسوب می شوند را به سه نوع – غیر مرتبط، مرتبط و درگیر طبقه‌بندی کرده اند تا به تمایز بین افیلیت مارکترهایی که ارتباط نزدیکی با یک محصول دارند در مقایسه با آن‌هایی که ندارند، بپردازد.

  • غیر مرتبط:

در این مدل افیلیت مارکتر هیچ ارتباطی با محصول یا خدماتی که تبلیغ می کند ندارد. آنها هیچ تخصص یا ارتباطی در زمینه محصول مورد نظر ندارند و نمی توانند در مورد تبلیغ از آن ادعایی داشته باشند.

به طور معمول،در این نوع از افیلیت مارکتینگ، کمپین های بازاریابی PPC (پرداخت به ازای کلیک) را اجرا می کنند به این امید که خریداران روی لینک همکاری در فروش کلیک کرده و خودشان خرید کنند. در تبلیغات کلیکی که یکی از روش های بسیار دقیق است به ازای هر کلیک پورسانت همکاری در فروش دریافت می کنند.

این نوع از افیلیت مارکتینگ ممکن است به دلیل عدم نیاز به تخصص در حوزه های مختلف جذاب باشد، اما عموماً برای کسانی است که می‌خواهند بدون سرمایه‌گذاری روی محصول یا ارتباط با مشتری، پورسانت افیلیت مارکتینگ دریافت کنند.

  • مرتبط:

این نوع از افیلیت مارکتینگ لزوماً بازاریابان از محصول یا خدمات استفاده نمی کنند، اما به نوعی با مخاطبان خاص مرتبط هستند.  بازاریابان اغلب دارای جایگاه و نفوذ بر روی افراد خاصی هستند و بنابراین می توانند محصولات یا خدماتی را ارائه دهند.

به عنوان مثال، شاید شما در حال تبلیغ یک برند لباس هستید که قبلا هرگز از آن استفاده نکرده اید، اما از طریق یک وبلاگ مد یا کانال یوتیوب مخاطب دارید. در این مورد، شما به عنوان یک افیلیت مارکتر مرتبط در نظر گرفته می شوید.

مزیت این نوع افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش این است که، افیلیت مارکتر تخصص جذب ترافیک و مخاطب را دارد، اما اگر قبلاً هرگز از آن استفاده نکرده باشند، ممکن است خطر توصیه محصول یا خدمات بدی را داشته باشند و به قیمت سلب اعتماد مخاطبانشان تمام شود.

  • درگیر:

این نوع از همکاری در فروش کسانی را توصیف می کند که ارتباط نزدیکی با محصول یا خدماتی که تبلیغ می کنند را دارند. افیلیت مارکتر، محصول یا خدماتی را تبلیغ می کند که امتحان کرده است و از کیفیت آن مطمئن است، در نتیجه این اختیار را دارد که در مورد استفاده از آن ادعا کند و صاحب نظر باشد.

این نوع از افیلیت مارکترها از تجربیات شخصی خود در مورد محصولی که آن را تبلیغ می کنند به عنوان یکی از تکنیک های بازاریابی و فروش استفاده می کنند. بنابراين مشتریان می توانند به آنها به عنوان منابع اطلاعاتی قابل اعتماد، اطمینان حاصل کنند.

البته این نوع همکاری در فروش، به زمان بیشتری برای ایجاد اعتبار نیاز دارد، اما احتمالاً منجر به بازدهی بیشتر و کسب پورسانت افیلیت مارکتینگ بیشتر در آینده خواهد شد.

پورسانت افیلیت مارکتینگ چگونه می باشد؟

افیلیت مارکتینگ یک روش سریع و ارزان برای افزایش فروش و کسب پورسانت همکاری در فروش ناشی از آن می باشد، که بدون دردسرهای ناشی از فروش خدمات و محصولات انواع کسب و کار ها انجام می شود. این موضوع جذابیت غیر قابل انکاری برای صاحبان برند ها و فروشگاه ها دارد.

اما ممکن است در ادامه ی این سوال که افیلیت مارکتینگ چیست و چگونه انجام می شود؟ این سوال برای شما پیش بیاید که یک افیلیت مارکتر چگونه پس از لینک دادن مشتری به فروشنده، پورسانت همکاری در فروش دریافت می کند؟

در ادامه پاسخ به این سوال که افیلیت مارکتینگ چیست و چگونه انجام می شود؟ این موضوع پیش می آید که یک افیلیت مارکتر ممکن است به روش های مختلفی پورسانت همکاری در فروش دریافت کند که به شرح زیر است:

پرداخت به ازای هر فروش(CPS):

پرداخت به ازای هر فروش

پرداخت به ازای هر فروش یک ساختار استاندارد و رایج افیلیت مارکتینگ است. در این خصوص، فروشنده پورسانت افیلیت مارکتینگ محصول را پس از خرید محصول توسط مصرف‌کننده که در نتیجه استراتژی‌های همکاری در فروش ایجاد شده است، به افیلیت مارکتر پرداخت می‌کند.

پرداخت به ازای هر لید(CPL):

پرداخت به ازای هر لید (یا سرنخ) یک روش پیچیده تر می باشد. لید با سرنخ اصطلاحا به مشتریان بالقوه ای گفته می شود که به مشتریان بالفعل تبدیل نشده اند. ور ابن جا افیلیت مارکتر باید مصرف کننده را متقاعد کند که از وب سایت فروشنده بازدید کند و اقدام مورد نظر(call to action)را انجام دهد.  این اقدام می تواند پر کردن فرم تماس، ثبت نام در سایت، اشتراک در خبرنامه یا دانلود نرم افزار یا فایل ها می باشد. و در نهایت به ازای آن پورسانت همکاری در فروش دریافت کند.

پرداخت به ازای هر کلیک(CPC):

پرداخت به ازای هر کلیک

در اینجا افیلیت مارکتر سعی در ایجاد ترافیک برای وب سایت ها و تلاش برای ترغیب مشتریان به کلیک کردن و اقدام دارد. بنابراین، این افسانه که افیلیت مارکتینگ همه چیز در مورد سئو (بهینه سازی موتور جستجو) است تعجب آور نیست.

پرداخت به ازای هر نصب

این نوع از پرداخت معمولا زمانی کاربرد دارد که محصول مورد نظر یک برنامه کامپیوتری یا نرم افزار تلفن همراه باشد. بدین صورت که افیلیت مارکتر با ترغیب مخاطب برای نصب محصول پورسانت افیلیت مارکتینگ دریافت می‌کند.

چرا افیلیت مارکتینگ را انتخاب کنیم؟

چرا افلیت مارکتینگ را انتخاب کنیم

افیلیت مارکتینگ جز کسب و کارهای کوچک و پربازده به حساب می آید اما در ادامه پاسخ به این سوال که افیلیت مارکتینگ چیست و چگونه انجام می شود؟ سوال دیگری تحت عنوان این که اصلا چرا باید افیلیت مارکتینگ را انتخاب کنیم و مزایای کار در آن چه می باشد، به وجود می آید.

  • درآمد غیرفعال:

برای کسب درآمد در هر شغل معمولی شما نیازمند به حضور در محل کار هستید. اما افیلیت مارکتینگ  به شما این امکان را می دهد که در خواب هم پول در بیاورید. حتی زمانی که جلوی رایانه خود نیستید، مهارت های بازاریابی و فروش شما جریان ثابتی از درآمد را برای شما به ارمغان می آورد.

  • عدم پشتیبانی مشتری:

فروشندگان و شرکت هایی که محصولات یا خدماتی را ارائه می دهند، پس از فروش محصولاتشان، باید این اطمینان را حاصل کنند که مصرف کنندگان از آنچه خریداری کرده اند رضایت دارند.

به لطف ساختار همکاری در فروش آنلاین، دیگر نگران پشتیبانی مشتری یا رضایت مشتری نیستید. تمام کار افیلیت مارکتر این است که فروشنده را با مصرف کننده مرتبط کند. در نتیجه فروشنده پس از واریز پورسانت همکاری در فروش مارکتر، به هرگونه شکایت مصرف کنندگان رسیدگی می کند.

  • کار در خانه:

اگر از افرادی هستید که از رفتن هر روزه به محل کار متنفر هستید، افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش راه حل بسیار مناسبی است تا از خانه کسب درآمد کنید. بنابراین می‌توانید با راه اندازی کمپین های تبلیغاتی و چیدن استراتژی مناسب برای فروش محصولات فروشندگان پورسانت افیلیت مارکتینگ خوبی کسب کنید.

  • سرمایه و هزینه بسیار کم:

سرمایه و هزینه بسیارکم

اکثر کسب و کارها در هنگام شروع معمولا به سرمایه ی اولیه قابل توجهی نیاز دارند. با این وجود افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش جز کسب و کارهای کوچک با سرمایه بسیار کم محسوب می شود، به این معنی که می توانید کار خود را به سرعت و بدون دردسر زیاد شروع کنید. از آنجا که این کار نیازمند به تهیه محصول نمی باشد هیچ هزینه بالا یا غیرمنتظره ای برای نگرانی وجود ندارد. شروع فعالیت در این حوزه نیز به نسبت کسب و کارهای دیگر ساده تر می باشد.

  • راحت و انعطاف پذیر:

 فعالیت درحوزه بازاریابی آنلاین باعث می شود به یک فریلنسر تبدیل شوید. در نتیجه در تعیین اهداف خود، انتخاب محصولات مورد علاقه خود و حتی تعیین ساعات کاری خود، استقلال نهایی را به دست می آورید. این راحتی به این معنی است که اگر دوست دارید یا صرفاً روی کمپین‌های ساده تمرکز می‌ کنید، می‌توانید سبد فروش محصولات خود را متنوع کنید. همچنین از محدودیت‌ها و مقررات شرکت و همچنین تیم‌هایی که عملکرد نامناسبی دارند، رهایی خواهید داشت.

  • پاداش های مبتنی بر عملکرد:

در مشاغل دیگر، ممکن است 80 ساعت در هفته کار کنید و همچنان همان حقوق ثابت را دریافت کنید. نکته مثبت در مورد افیلیت مارکتینگ این است که صرفاً بر اساس عملکرد شما می باشد. بنابراین تقویت مهارت های بازاریابی و نوشتن کمپین های جذاب به افزایش درآمد شما و کسب پورسانت همکاری در فروش از این طریق منجر می شود.

انواع کانال ها همکاری در فروش:

یکی از پاسخ های این سوال که افیلیت مارکتینگ چیست و چگونه انجام می شود؟ این است که یک افیلیت مارکتر می تواند از طریق کانال های گوناگونی مخاطبان خاص خود را جذب کند در ادامه به چند نمونه از آن ها می پردازیم:

  •  اینفلوئنسرها:

اینفلوئنسر ها

اینفلوئنسرها تولیدکنندگان محتوا هستند که قدرت تأثیرگذاری بر تصمیمات خرید بخش بزرگی از مردم را دارند.

این اشخاص در موقعیت بسیار خوبی برای بهره مندی از مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش هستند. آن ها غالبا دارای دنبال کنندگان زیادی هستند، بنابراین برای آن ها آسان است که از طریق پست‌ های شبکه های اجتماعی، وبلاگ‌ها و سایر تعاملات با دنبال‌ کنندگان خود، مشتریان را به سمت محصولات فروشنده هدایت کنند. در نهایت اینفلوئنسرها یه ازای هر فروش پورسانت افیلیت مارکتینگ دریافت می کنند.

کمپین های همکاری در فروش به واسطه اینفلوئنسرها به ویژه در اینستاگرام و تیک تاک بسیار محبوب هستند ، معمولا برندها با اینفلوئنسر هایی که به عنوان متخصص یا صاحب نظر در جایگاه خاص خود دیده می شوند، مشارکت می کنند.

  • وبلاگ نویسان:

وبلاگ نویسان با توانایی کسب رتبه در لینک های اول موتورهای جستجو(SEO)، به فروش محصولات فروشندگان از طریق بازاریابی محتوایی کمک می کنند.  محصول یا خدمات را مورد ارزیابی قرار می دهد، سپس یک بررسی جامع می نویسد که محصول را به شیوه ای قانع کننده تبلیغ می کند و در نهایت ترافیک مجاب شده به خرید را به سایت فروشنده هدایت می کند.

وبلاگ نویس به دلیل تأثیرش در انتشار اخبار در مورد ارزش محصول، همچنین کمک به بهبود فروش فروشنده، پورسانت همکاری در فروش خود را دریافت می کند.

میکروسایت های متمرکز بر جستجوی پولی:

توسعه و کسب درآمد از میکروسایت‌ها نیز می‌تواند حجم زیادی از فروش را به وجود آورد. این سایت ها در یک سایت شریک یا در لیست های حمایت شده یک موتور جستجو تبلیغ می شوند. آنها متمایز و جدا از سایت اصلی سازمان هستند. میکروسایت‌ها با ارائه محتوای متمرکزتر و مرتبط‌ تر به یک مخاطب خاص، به دلیل دعوت به اقدام ساده و سرراست، منجر به افزایش تبدیل‌ ترافیک به خریدار می‌شوند.

  • ایمیل مارکتینگ:

ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی که یکی از روش های دیجیتال مارکتینگ می باشد هنوز یک منبع مناسب برای کسب پورسانت همکاری در فروش می باشد. برخی از مارکترها فهرست‌های ایمیلی دارند که می‌توانند از آنها برای تبلیغ محصولات فروشنده استفاده کنند. برخی دیگر ممکن است از خبرنامه های ایمیلی استفاده کنند و پس از خرید محصول توسط مشتری، پورسانت افیلیت مارکتینگ دریافت کنند.

روش دیگر این است که افیلیت مارکتر به مرور زمان یک لیست ایمیل بسازد. آنها از کمپین های مختلف خود برای جمع آوری ایمیل ها به صورت انبوه استفاده می کنند، سپس ایمیل هایی را در مورد محصولاتی که تبلیغ می کنند ارسال می کنند.

  • وب سایت های رسانه ای بزرگ:

این سایت‌ها که برای ایجاد حجم عظیمی از ترافیک در همه زمان‌ها طراحی شده‌اند، بر روی ایجاد میلیون‌ها مخاطب تمرکز دارند.

این وب سایت ها محصولات را از طریق استفاده از بنرها و لینک های همکاری در فروش به مخاطبان انبوه خود تبلیغ می کنند. این روش نرخ تبدیل را بهبود می‌بخشد و در نتیجه درآمد بالایی را هم برای فروشنده و هم برای افیلیت مارکتر به ارمغان می‌آورد.

نکاتی برای تبدیل شدن به یک افیلیت مارکتر موفق

  • با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید:

هنگامی که افیلیت مارکتینگ را به عنوان یک حرفه آغاز می کنید، می خواهید مخاطبانی را جذب کنید که علایق بسیار خاصی دارند. این به شما این امکان را می دهد که کمپین های تبلیغاتی را به آن موضوعات اختصاص دهید و احتمال نرخ تبدیل را افزایش دهید. با تثبیت خود به عنوان یک متخصص در یک زمینه به جای تبلیغ طیف وسیعی از محصولات و خدمات، قادر خواهید بود برای افرادی که احتمال خرید آن را دارند بازاریابی کنید.

  • محصولات یا خدمات را ارزیابی کنید:

قبل از تبلیغ یک محصول باید اطمینان حاصل کنید هیچ کمبودی در محصولات مورد نظرتان وجود ندارد.

شما توانایی انتخاب دارید پس باید محصولاتی را برای تبلیغ انتخاب کنید که شخصاً به آنها اطمینان کامل دارید. بنابراین می توانید محصولاتی از برندهای مورد علاقه خود که مورد اعتماد شما هستند را برگزینید.

از ارزش و اهمیت تبلیغات غافل نشوید، و مطمئن شوید که کمپین های تبلیغاتی شما حول محور محصولات واقعاً ارزشمندی هستند که مصرف کنندگان از آنها لذت می برند. در نتیجه این امر، شما به نرخ تبدیل قابل توجهی دست خواهید یافت در حالی که به طور همزمان برند شخصی خود را بهبود می بخشید.

  • بررسی محصولات و خدمات را شروع کنید:

روی بررسی محصولات و خدماتی که در حوزه تخصصی شما قرار دارند تمرکز کنید. سپس، با استفاده از رابطه ای که با مخاطبان خود ایجاد کرده اید به عنوان یک متخصص در این زمینه، به خوانندگان خود بگویید که چرا از خرید محصول یا خدماتی که تبلیغ می کنید سود می برند.

تقریباً هر چیزی که به صورت آنلاین فروخته می‌شود را می‌توان  بررسی کرد برای مثال می‌توانید نظرات مربوط به محصولات فیزیکی، نرم‌افزار های دیجیتال یا حتی خدماتی را که به صورت آنلاین رزرو شده‌اند، مانند اشتراک‌گذاری سفر یا رزرو اقامتگاه مسافرتی، مطالعه کنید.

همچنین مقایسه محصول مورد نظر با سایر محصولات هم رده می تواند بسیار موثر باشد. مهمتر از همه، مطمئن شوید که محتوای دقیق و واضح تولید می کنید تا نرخ تبدیل ها را بهبود ببخشید.

  • از چندین منبع استفاده کنید:

به جای تمرکز فقط بر روی یک کمپین ایمیل، می توانید وقت خود را صرف کسب درآمد با وبلاگ، ایجاد صفحات فرود یا لندینگ پیج، ارسال پست در سایت های بررسی محصولات و حتی بررسی تبلیغات بین کانالی کنید.

توصیه می شود انواع استراتژی های دیجیتال مارکتینگ را آزمایش کنید تا ببینید مخاطبان شما به کدام یک بیشتر پاسخ می دهند. از این تکنیک مکرر استفاده کنید.

  • کمپین ها را با دقت انتخاب کنید:

مهم نیست که مهارت‌های بازاریابی آنلاین شما چقدر خوب است اما از یک محصول بد کمتر از یک محصول ارزشمند درآمد خواهید داشت. بنابراین قبل از تبلیغ برای یک محصول جدید، برای مطالعه میزان تقاضای آن و تدوین استراتژی کسب و کار مورد نظر وقت بگذارید.

اطمینان حاصل کنید که قبل از همکاری با فروشنده به دقت در مورد سوابق او تحقیق کنید. وقت شما ارزش زیادی دارد و باید مطمئن باشید که آن را صرف محصولی می کنید که سودآور است و فروشنده ای است که می توانید به آن اطمینان داشته باشید.

  • در جریان روند ها باشید:

در حوزه افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش رقابت جدی وجود دارد. شما باید مطمئن شوید که در صدر روندهای جدید قرار می گیرید تا مطمئن شوید که از این رقابت جا نمانید.

علاوه بر این، احتمالاً می‌توانید از حداقل تعدادی از تکنیک‌های بازاریابی جدید که دائماً در حال ایجاد هستند، بهره‌مند شوید.

مطمئن شوید که اطلاعات خود را در تمام این استراتژی‌های جدید به‌روز نگه می‌دارید تا تضمین کنید که نرخ تبدیل و در نتیجه پورسانت افیلیت مارکتینگ شما تا حد امکان بالا خواهد بود.

سوالات متداول در مورد افیلیت مارکتینگ

سوالات افلیت مارکتینگ

آیا افیلیت مارکتینگ قانونی است؟

بله، افیلیت مارکتینگ تا زمانی قانونی است که افیلیت مارکتر رابطه خود را به طور واضح و آشکار با فروشنده بیان کند و به مخاطبان خود اطلاع دهد که پورسانت همکاری در فروش دریافت می کنند.

بنابراین به مصرف‌کننده اجازه می‌دهد تا تصمیم بگیرد که چقدر میتواند محصول را تأیید کند.

همان طور که گفته شد سلب مسئولیت، به مخاطبان شما اجازه می دهد درباره خرید یا عدم خرید محصول تصمیمی آگاهانه بگیرند.

بهترین محصولات برای افیلیت مارکتینگ کدامند؟

گزینه های بی پایانی برای محصولات افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش وجود دارد. اما به خصوص اگر سعی در فعالیت به عنوان افیلیت مارکتر مرتبط دارید، سعی کنید محصولی را انتخاب کنید که مورد علاقه شما باشد یا تا حدودی در مورد آن آگاهی دارید.

برای مثال، اگر ورزشکار هستید، می توانید محصولات بهداشتی و سلامتی مانند رژیم غذایی و خدمات تناسب اندام یا تجهیزات ورزشی را تبلیغ کنید. یا، اگر میکاپ آرتیست هستید، می توانید یک افیلیت مارکتر در حوزه معرفی محصولات با کیفیت آرایشی و بهداشتی، و یا حتی خدمات زیبایی باشید.

اما در هر صورت سعی کنید که یک صنعت خاص با محصولات که تقاضای بالایی دارند و کارهای خدماتی پر سود که پتانسیل کسب درآمد دارند را انتخاب کنید. البته، این بدان معناست که این جایگاه‌ها بسیار رقابتی هستند، اما باید مطمئن شوید که واقعاً مخاطبی برای محصولاتی که تبلیغ می‌کنید وجود دارد.

به عنوان یک افیلیت مارکتر چقدر می توانم درآمد داشته باشم؟

درآمد افلیت مارکتر

هیچ محدودیتی برای میزان درآمدی که می توانید به عنوان یک افیلیت مارکتر به دست آورید وجود ندارد، اما تا حد زیادی به بازار تخصصی شما و میزان زمان و تلاش شما برای آن بستگی دارد.

هرچه زمان بیشتری را برای کار خود اختصاص دهید و دنبال کنندگان بیشتری داشته باشید، پتانسیل بیشتری برای کسب پورسانت افیلیت مارکتینگ بیشتری خواهید داشت.

کلام آخر

افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش یک راه بسیار عالی برای کسب درآمد آنلاین در خانه و دریافت پورسانت همکاری در فروش از این طریق می باشد. البته که موفق شدن در آن نیازمند عملکرد و توانایی های بازاریابی شما دارد. این حرفه به تمام اشخاص درگیر در آن سود می رساند، و اشخاص به عنوان یک فروشنده یا صاحب برند می توانند با کمک گرفتن از یک افیلیت مارکتر از توانایی های فروش و بازاریابی او استفاده کنند تا فروش محصولات خود را افزایش دهند. اگر شما یک فرد مبتدی هستید در امیدواریم این مقاله با پاسخ به این سوال که افیلیت مارکتینگ چیست و چگونه انجام می شود؟ به نحو احسن شما را راهنمایی کرده باشیم.

مقالات مرتبط

دیدگاه

1 نظر تاکنون ارسال شده است
  1. تشکر از بابت راهنمایی های مفید تان . بسیار آموزنده