قسمت چهاردهم نکات طلایی بازاریابی و فروش -جایگاه رنگ در بازاریابی و فروش کسب و کارها

هنرجو : 0

رایگان

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست گرامی ، در این قسمت از مجموعه کیا اینو میونن که به نکات طلایی بازاریابی و فروش می پردازد می خواهیم به بحث جایگاه رنگ در بازاریابی و فروش کسب و کارها بپردازیم.

بحث جایگاه رنگ در بازاریابی و فروش کسب و کارها یکی از مهمترین مباحثی است که می تواند موجب موفقیت کسب و کار ما شود.

در تحلیل برندهای موفق ، متوجه می شویم که اهیمت بسیار زیادی به رنگ داده می شود و از این اهرم بسیار مهم ، بهترین استفاده شده است. به همین دلیل است که در مشاوره کسب و کارهای خانگی که کسب  کارهای نوپایی هستند ، تاکید زیادی در بحث استفاده از جایگاه رنگ در بازاریابی و فروش کسب و کارها دارم.

مهمترین نکات مبحث جایگاه رنگ در بازاریابی و فروش کسب و کارها

  1. آیا میدانید شرکتی به نام Lucky Break محصولی به نام استخوان جناغ پلاستیکی مرغ که به استخوان آرزو معروف است تولید کرده و با فروش این محصول چیزی حدود ۲/۵ میلیون دلار فروش دارد!؟
  2. آیا میدانید ۷۸ درصد از بازاریابان  که از رسانه اجتماعی استفاده می کنند در مقایسه با کسانی که از آن بی بهره اند به رشد بالاتری در کسب و کارشان دست می یابند؟!
  3. آیا میدانید که ۸۵درصد مصرف کنندگان اعتراف میکنند که رنگ به عنوان اصلی ترین عامل بصری به نحوه خریدشان اثر میگذارد!؟
  4. آیا میدانید ۷۸درصد بازاریابان که از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند در مقایسه با کسانی که از آن بی بهره هستند به رشد بالاتری در کسب و کارشان دست می یابند!؟
  5. آیا میدانید چین ۳۱ درصد از محصولات خود را در حوزه کسب و کارهای خانگی طراحی و تولید می کند!؟

امیدوارم که از این قسمت از مجموعه کیا اینو میدونن که در آن به بحث جایگاه رنگ در بازاریابی و فروش کسب و کارها پرداخته شد ، رضایت کامل داشته باشید.

برای موفقیت در هر کسب و کاری نیاز به یک مشاور کسب و کار خبره و با تجربه است ، پس برای مشاوره با دکتر میرمهیار میرصالح پور ، مشاور کسب و کارهای کوچک ، خرد و خانگی همین حالا اقدام کنید.

بنر مشاوره سایت دکتر میرمهیار میرصالح پور

 

نقد و بررسی‌ها

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قسمت چهاردهم نکات طلایی بازاریابی و فروش -جایگاه رنگ در بازاریابی و فروش کسب و کارها”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر تاکنون ارسال شده است

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

هنرجو : 0