نقش استراتژی بازاریابی در استفاده اثربخش از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

نقش استراتژی بازاریابی در استفاده اثربخش از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

sobhan

استراتژی مثل نقشه‌ای است که به شما کمک می‌کند با راهی از پیش مشخص شده اهداف را به دست بیاورید. بازاریاب‌ها از استراتژی‌ها برای به حقیقت پیوستن اهداف بازاریابی‌شان استفاده می‌کنند.

استراتژی‌های بازاریابی از عناصر ضروری یک کسب و کار هستند. در واقع، آن‌ها عامل تعیین کننده‌ برای موفقیت و شکست کسب و کارها در طولانی مدت هستند.

چطور میتوانیم استراتژی بازاریابی را تعریف کنیم؟

یک استراتژی بازاریابی ترکیبی از همه‌ی تصمیمات و اقدامات کسب و کار برای افزایش فروش و دست یافتن به مزیت رقابتی پایدار با درک و تحقق بخشیدن به نیازها و خواسته‌های مشتریان است.

هر استراتژی بازاریابی به صورت مستقیم یا غیرمستقیم بر روی رفع نیازها و خواسته‌های مشتریان کار می‌کند.

«به عبارت ساده‌تر، استراتژی بازاریابی تعیین مراحل متمرکز دست یافتنی و قابل انجامی است که توسط بازاریاب‌ها برای رسیدن به اهداف بازاریابی برنامه ریزی شده است.»

در این فیلم آموزشی به شما آموزش می دهیم که چطور یک استراتژی بازاریابی مناسب کسب و کار خود همسو با استفاده صحیح از ابزارهای دیجینتال مارکتینگ طراحی کنید.

مدرس این وبنیار جناب اقای دکتر حسن دهقان می باشد که سابقه 22 ساله تدریس در حوزه طراحی استراتژی تولید و عملیات را دارند.

فیلم وبینار نقش استراتژی بازاریابی در استفاده اثربخش از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ بصورت رایگان در اختیار شما قرار میگیرد.

 

 

مقالات مرتبط

دیدگاه

0 نظر تاکنون ارسال شده است